Baymak Kombi Arıza Kodları Ve Çözümü

Baymak Kombi Arıza Kodları Ve Çözümü

Her kombide olduğu gibi Baymak kombide de hata kodları yer almaktadır. Zaman zaman karşımıza çıkan ve bizi güç durumda bırakan bu kodları ve ne anlama geldiğini yazımızda sizlerle paylaşacağız

E1 arızasıGaz blokajı/beslemesi hatasını ifade eder.
E2 ArızasıTermostatta bir sorun oluştuğunu göstermektedir.
E3 arıza kodubaca basınç sensoru ve baca termostat sensöründe yaşanan sıkıntıyı ifade eden koddur.
E5 arıza koduısıtma devresinin sensöründe bir sorun meydana geldiğini gösterir.
E6 arıza kodukullanım sıcak su devresi ntc sensöründe bir arıza olduğunu ifade eder.
EE10 arıza kodudüşük su basıncı uyarısını ifade eden koddur.
E25 arıza koduen fazla sıcaklığa ulaşıldığını gösteren koddur.
E35 arıza kodualev oluşumunun başladığını ifade eden koddur.

Baxi Luna Kombi Arıza kodları ve çözümleri

  • E01 arıza kodu: Baxi Luna kombilerde görülen bu kod kombiye gazın ulaşamadığını ifade etmektedir. Böyle durumlarda kombideki gaz valfinde veya elektronik kartında sorun olma ihtimali söz konusudur. Yapmanız gereken markanın kombi servisi ile iletişime geçmektir.
  • E2 arıza kodu: Kombide gereğinden fazla ısınma olduğu zaman görülür. Yani termostatta bir arıza söz konusuysa cihaz otomatikman kendini bloke eder. Bir diğer ifade ile cihaz kullanım dışıdır da diyebiliriz. Bu durum için ise servis yardımı gerekir.
  • E3 arıza kodu: 2 çeşit kombi türünden biri olan bacalı kombilerde baca emniyet sensoru yer almaktadır. Bu sensör, cihazın baca çekişinin düşük olduğu anlarda bunu ana karta aktarır ve cihaz emniyeti adına cihazı devre dışı bırakır. HerMetik kombilerde ise atık gaz, bir diğer adı ile baca gazı devresinde boşaltım sorunu yaşandığında aynı işlem uygulanmaktadır. Bu durumda bir yetkili servis ile problemi halletmek akıllıca bir davranış olacaktır.
  • E4 arıza kodu: kombide alev olup olmadığını kontrol ederek karta aktarım yapan iyonizasyon elektrotunun sinyal alamadığını işaret eder. Gaz akımında ve bununla beraber iyonizasyon elektrot devresinde ya da açık gaz devresinde sorun olabilir. Yine her zamanki gibi başvurulması gereken Baymak kombi servisidir.
  • E5 arıza kodu: kombide bu kodu gördüğünüzde kalorifer sensöründe bir sorun yaşandığını anlamalısınız. Bu kodu veren kombilerin kaloriferleri ısınmaz. Dolayısı ile sensör değişimi gerekecektir. Bu durumla karşılaşırsanız derhal yetkili servisinizi arayın.
  • E6 arıza kodu: Baxi Luna kombide bu kodla kış ya da yaz fark etmeden karşılaşabilirsiniz. Bu kod kombinin sıcak su vermediğine işarettir. Çözümü içinse servis yardımı ile sıcak su sensorunun değiştirilmesidir.
  • E10 arıza kodu: kombideki kalorifer devresi su basıncı 1 Bar’ın altına düştüğünde görülür. Çözümü için sadece su doldurma vanasını kullanarak cihazınızın su basıncını 1,5’e getirmeniz yeterli olacaktır. Herhangi bir düzelme olmazsa servisi aramanızda fayda vardır.
  • E25 arıza kodu: kombinin en yüksek sıcaklık seviyesine ulaştığını belirtir. Ekranda bu kodu gördüğünüzde Eşanjör kireçlenmesi, 3 yollu vananın konum değiştirmemesi, pompa sıkışması ya da Filtrelerin tıkanması durumları olabilir. Bu sebeple zaman kaybetmeden yetkili servis ile görüşmek gerekir.
  • E35 arıza kodu: cihazda alev oluşmaması durumunu gösterir. Bu durumda sıcak su alamadığınız gibi petekleriniz de ısınmaz. Bu durumun çözümü için servisten yardım almalısınız.
  • E80 arıza kodu: elektronik kartta yaşanan bir sorunun olduğunu ifade etmektedir. Kesinlikle cihaza müdahale etmemeli; hemen yetkili bir servisten yardım almalısınız.
  • E97 arıza kodu: elektrik voltajında problem yaşanması halinde bu kod görülmektedir. Bu durumda elektronik kartta bir sorun var ya da şebekeden gelen elektriğin voltaj değeri düşük demektir. Hemen bir yetkili servise başvurmanız gerekir.
  • E98-99 arıza kodu: bu kodlar ile elektronik kartta sorun yaşandığını anlamalısınız. Derhal yetkili servise başvurun.

BÖRTJE Kombi Hata Kodları

E28 arıza kodu: sadece bacalı kombilerde yer alan baca emniyet sensoru kombinin ve ortamın sıcaklığını kontrol ederek bunu karta iletir. Kombide bu kod görülüyorsa, ya bağlantılarda sorun var ya da sensörde arıza var demektir. Sensorun görevini yerine getiremediğini gösteren bu kod için Brötje yetkili servisini aramanız gerekir.

E50 arıza kodu: Kombi ekranında görülen bu kod sıcak suda bir sorunla karşılaşılıyor demektir. Böyle bir durumda cihazdan sıcak su almanız imkansızdır. Sebep ise sıcak su sensöründe arıza olmasıdır. Dolayısıyla değişim gerektirir. Bu durumda cihaza hiç dokunmadan yetkili servise başvurmanız doğru olacaktır.

E110 arıza kodu aşırı ısınma ve limit termostatındaki arızayı ifade eder. STM Brötje kombinin içerisinde yer alan su gerektiğinden fazla ısınırsa cihaz bloke olur ve devre dışı kalır. Bu durumda ya atık gazın sıcaklığını elektronik karta aktaran baca sensöründe problem vardır ya da aşırı ısınma termostatı sorun yaşatmaktadır. Bu durumda Baymak servisi çağırılmalıdır.

E119 arıza kodu: Brötje kombinizin kalorifer devresindeki su basıncının olması gereken değerin altında olduğunu anlamamızı sağlar. Bu durumda kombiye gerektiği kadar su vermek gerekmektedir. Kombi basınç göstergesine baktığınızda bu değerin 0,3 bar seviyesinin altında olduğunu göreceksiniz. Bu durumda su doldurma vanası ile cihazın su basıncı 1,5 seviyesine ayarlanmalıdır. İşlem bitiminde kombi sorunsuz olarak çalışmasını sürdürecektir.

E125 arıza kodu: Kombinin devridaim pompasının kalorifer tesisatındaki suyu çeviremediğini anlamalıyız. Bununla birlikte tesisatta hava oluşmasında da aynı kodu alırız. Yapılması gereken cihaza müdahalede bulunulmadan yetkili servisle görüşmektir.

E130 arıza kodu: Kombideki baca sensöründe yani kombi içerisindeki ve ortamdaki sıcaklığı ölçerek elektronik karta ileten sensörde fazla ısınma sorunu yaşandığını ifade eder. Sorun çözümü için Baymak kombi servisine başvurulması gerekir.

E133 arıza kodu: Kombiye gelen gaz girişinde bir sorun yaşandığını ifade eder. Bu durumda elektronik kartta ya da gaz valfinde sorun olduğu söylenebilir. Sorun gaz valfinden kaynaklı ise kombiye herhangi bir gaz girişi olmaz ancak sorun ana kartta ise gaz valfi görevini yapamaz. Bu durum yaşandığında cihaza müdahale edilmemesi gerekir.

E151 arıza kodu: elektronik kartta bir sorun yaşandığına işarettir. Bu durumda ilk önce cihaza reset işlemi yapmayı deneyebilirsiniz. Bir süre beklediğiniz halde düzelmiyorsa servise başvurmanız gerekecektir.

E156 arıza kodu: Dairede bulunan elektrik voltajında düşüklük olduğunu ifade eder. Voltaj değeri 220 volt olana kadar kesimlikle cihaza dokunmamalısınız. Bu durumda Baymak Brötje kombi servisi aranmalı ve regülatör düzenleyici talep edilmelidir. Eğer regülatör düzenleyici taktırmazsanız kombinizdeki elektronik parçalar geri dönüşü olmayacak şekilde zarar görebilir.

E160 arıza kodu: Hermetik kombilerde yer alan fan motorundaki arızayı gösterir. Bu durumda siz müdahale etmemeli; servisten yardım istemelisiniz.

E193 arıza kodu: Tesisatta hava olması sebebi ile cihazda gerektiğinden fazla ısınma olduğunu gösteren koddur. Bu durumu yaşarsanız hemen servisle irtibata geçin.

Dolcevita Arıza Kodları

E1 arıza kodu: Cihaz ateşlemede sorun yaşıyor ifadesidir. Ateşleme yapamayan cihazdan verim almak da mümkün değildir. Bu durumda servise başvurmanız yerinde bir davranış olacaktır.

E2 arıza kodu: Dolcevita kombinin fazla ısınma sebebi ile kendisini bloke etmesi durumunda bu kod ile karşılaşılır. Asıl sorun aşırı ısınma termostatında arıza olmuş olmasıdır. Konuyla ilgili Baymak kombi servisinden yardım talebinde bulunmalısınız.

E3 arıza kodu: Kombinin atık gaz sisteminin yeteri kadar çalışmadığını gösterir. Bu sebeple cihaz arızaya geçer. Cihazın baca kontrolünün yapılması gerekir. Bacada bir sorun yoksa hava prosestatında ya da fan motorunda sorun olduğu söylenebilir. Baymak Dolcevita servisi ile görüşmek doğru olacaktır.

E05 arıza kodu: Cihazdaki kalorifer devresindeki sensörde sorun yaşanıyor demektir. Böyle durumlarda peteklerinizde ısınma durumu gerçekleşmez. Sebep kalorifer sensoru devresi ile bağlantılı olabilir. Müdahale ve tespiti için hemen servisle görüşün.

E06 arıza kodu: Sıcak su sensöründe yaşanan arızayı ifade eder. Bu durumda kombiden sıcak su alınamaz. Sıcak su verirse bir süre verdikten sonra su kendiliğinden soğur. Bu duruma kullanıcı müdahale edemez. Bu yüzden servise başvurulması gerekir.

E10 arıza kodu: Kombideki su basıncında azalma görüldüğünü gösterir. Bir diğer ifade ile su 0,3 bar altına düşmüştür. Bu durumda tüketicinin kombideki su doldurma vanası yardımı ile cihaz su basıncını 1,5 bar seviyesine getirmesi gerekir. Daha sonra kombi sorunsuz çalışacaktır.

E25-26 arıza kodu: Bu hata çoğunlukla pompa hatasını ifade eder. Bu durumda kombi birden fazla sorunla karşı karşıya olabilir. Kombi ses yapabilir, peteklerde ısınma görülmeyebilir ya da kombi hiç çalışmayabilir. Tespit ve çözüm için servise başvurulmalıdır.

E35 arıza kodu: Bu kod cihazın ateşleme yapmasına rağmen alev oluşturmadığını gösterir. Böyle durumlarda cihaza 3 defa resetleme işlemi yapılmalıdır. Düzelme olmazsa Baymak Dolcevita servisinden yardım alınmalıdır.

E96 arıza kodu: Dairedeki elektrik voltaj değerinin 220’den düşük olduğu anlamına gelir. Böyle durumlarda voltaj düzenlemesine yardımcı olan regülatör kullanılmalıdır.

Eco 280 Fi Arıza Kodları

  • Neon 2 açık, Neon 1 kapalı ise; kombideki gaz girişinde sorun vardır. Kombi ateşleme yapamamakta, bu durumdan dolayı da verim sağlayamamaktadır. Gaz grubunda, iyonizasyonda ya da kartta sorun olabilir. Baymak servisine başvurmalısınız.
  • Neon 1 kapalı Neon 2 hızla yanıp sönüyorsa; baca sisteminde oluşan bir hata olduğu anlaşılır. Hermetik ise fan motorunda, bacalı ise baca sensöründe ya da hava prosestatında arıza olması muhtemeldir. Servisi aramanız sizin yararımıza olacaktır.
  • Neon 1 kapalı Neon 2 yavaş yanıp sönüyorsa; kombi kalorifer devresindeki su basıncında düşüklük olduğunu anlayabiliriz. Cihazın su doldurma vanası yardımı ile cihaza su doldurmak gerekir. Suyu 1,5 bar seviyesine gelene kadar yüklemelisiniz. Daha sonra kombi normal halini alır.
  • Neon 2 ve Neon 1 yavaş yanıp sönüyorsa; Ntc sensör arızası bilinmekte olan hata ışıklarında sorun yaşandığı anlaşılır. Bu durumda ya kombide sıcak suda arıza vardır ya da petekler ısınmaz. Hangi sensörde arıza yaşandığının tespit edilebilmesi için servise başvurmanız yararınıza olacaktır.
  • Neon 1 yavaş yanıp sönüyor Neon 2 açıksa; Kombideki aşırı ısınma sebebi ile cihazın kendini otomatikman kullanıma kapattığını anlayabiliriz. Baymak servisinden yardım alınması gerekir.

Energy Klima Arıza Kodları

E1 arıza kodu: cihazda ateşleme sorununu belirtir. Böyle durumlarda kombiden verim alınması imkansızdır. Kombiden sıcak su da ısınma ihtiyacı da karşılanamaz. Tüketicinin yapması gereken bir işlem olmadığından direkt servise başvurulmalıdır.

E2 arıza kodu: kombide fazla ısınma olduğunu ifade eden koddur. Bu durumda tüketicinin müdahalesi doğru değildir. Bu sebeple servise başvurmak gerekir.

E3 arıza kodu: Atık gaz sistemindeki hava akış anahtarında sorun olduğunu ifade eder. Hava soğuk olduğunda sert hava şartları yüzünden rüzgarın bacadan sert üflemesinden dolayı kombi atık gazı aktaramaz. Hava şartları normal seviyede ise atık gazı dışarı atma görevi bulunan fan motorunda ya da hava prosestatında sorun olabilir. Bu sebeple servise başvurulması akıllıca bir çözümdür.

E05 arıza kodu kalorifer devresi sensöründe arıza meydana geldiğini gösterir. Tesisat ısı sensöründe hasar veya arıza var diyebiliriz. Böyle durumlarda sensör değişimi gereklidir. Hemen yetkili bir servise başvurmak gerekmektedir.

E6 arıza kodu: Kombide sıcak su alınamadığı taktirde genel olarak ekranda belirir. Böyle durumlarda kombiden sıcak su alınamaz. Sıcak su sensörünün değişimi şarttır. Bu sebeple servise başvurulması gerekir.

E10 arıza kodu: Kombideki kalorifer devresinde su basıncının düşük olduğu durumlarda ekranda bu kod görülür. Bu hata ile karşılaşıldığında kombi su basıncının 1 barın altına düştüğünü anlamanız gerekir. Su dolum vanası ile basıncı 1,5 bar yapmanız gerekir. Sonrasında kombi otomatikman düzelir.

E25-26 arıza kodu: Bu kodlardan herhangi biri ekranda belirdiğinde pompada bir arıza var demektir. Sorunun pompadan kaynaklanıp kaynaklanmadığını öğrenebilmek için servis ile iletişime geçmeniz gerekecektir.

E35 arıza kodu: Kombi ateşleme yapıyor fakat alev almıyor anlamına gelmektedir. Böyle durumlarda kombi resetlenmelidir. İşlemden sonra arızada devamlılık varsa Baymak servisi ile iletişime geçilmelidir.

E96 arıza kodu: Kombiye gelen voltajın yeterli olmadığını gösterir. Bu durum için voltajı düzenleyen regülatör kullanılması gerekir. Kullanıma başlandıktan sonra ekrandaki uyarı silinir ve kombi çalışmasını sürdürür.

Falke Kombi Servisi

E1 arıza kodu: Bu kod alındığında cihaza yeteri kadar gaz girişi olmadığını anlayabiliriz. Bununla beraber gaz gelse de gaz valfinde olan sorun doğrultusunda cihaz gazı algılayamıyor olabilir. Cihazdaki elektrik kartında da sorun olma ihtimali vardır. Çözümü için kombi servisine başvurmak gerekir.

E2 arıza kodu: Kombideki aşırı ısınmayı ifade eder. Bu durumda kombinin kullanılması imkansızdır. Çünkü hatadan kaynaklı cihaz bloke olmuştur. Hemen servise başvurmanız gerekir.

E3 arıza kodu: gaz sıcaklığının elektronik karta aktarılmasını sağlayan veya kombide yer alan su gereğinden fazla ısındığında aşırı ısınma termostatında sorun yaşanır. Bu durumda derhal Falke kombi servisinden yardım alınmalıdır.

E5 arıza kodu: ısınma sensöründe yaşanan sorunu gösterir. Böyle durumlarda sizin yapmanız gereken bir işlem yoktur. Kalorifer ısınmasında sorun yaşanmaktadır. Servisten yardım alınması en doğru olacaktır.

E06 arıza kodu: Sıcak su sensöründe yaşanan sorunu ifade etmektedir. Bu durum için sensör değişimi şarttır. Bu hata kodu görüldüğünde kombiden sıcak su alınamaz. Değişim için Falke yetkili servis ile görüşünüz.

E10 arıza kodu: Kalorifer devresi su basıncının 0,3 bar seviyesinin altına düştüğünü ifade eder. Bu durumda kombiyi çalıştırmak mümkün değildir. Kombi altında yer alan doldurma vanası yardımı ile su doldurmalısınız. Bu işleme cihaz 1,5 bar seviyesine gelene kadar devam etmelisiniz. Kombi basıncı gereken değere geldiğinde kombi kendiliğinden çalışacaktır.

E25 arıza kodu: Bu kod en yüksek sıcaklık anlamındadır. Böyle durumlarda sorun birden çok sebepten kaynaklanabileceğinden kombiye müdahalede bulunmak doğru değildir. Pompa sıkışık, kalorifer filtreleri tıkalı, 3 yollu vana konum değiştirmiyor ya da Eşanjör kireçli olabilir. Bu sebeple servisten yardım almanız gerekir.

E35 arıza kodu: Kombinin ateşleme sağladığı halde alev oluşturamadığını gösteren koddur. Bu durumda cihaz resetlenmeli; sorun düzelmediyse servisten yardım almalısınız.

Lambert Kombi Klima Arıza Kodları

E1 arıza kodu: Lambert kombi için ateşleme yapamadığını ifade eder. Buna ateşleme başarısı da denmesi mümkündür. Ateşleme sağlanamadığı için sıcak su alımı da sağlanamamaktadır. Bunun yanında kalorifer petekleri de ısınamaz. Kodla karşılaştığınızda cihazı resetlemeyi denemelisiniz. İlk resetlemede düzelmeyebilir. Bu sebeple 3 defaya kadar endişe etmeden resetlemeye devam edin. Hala devam ediyorsa servise başvurabilirsiniz.

E2 arıza kodu: Kombi termostatımda aşırı ısınma hatasını ifade eder. Cihaz haddinden fazla ısındığı için bloke olur. Bir diğer ifade ile cihaz kullanım dışı olur. Böyle durumlarda yetkili servise ulaşmak gerekir.

E3 arıza kodu: Atık gaz sisteminin yeteri kadar çalışmamasından doğan bir hata kodudur. Böyle durumlarda kombi arızaya geçer. Eğer cihazda baca var ise bacanın yerinden çıktığı anlaşılmalıdır. Bu durumda Baymak kombi servisini aramanız gerekir.

E5 arıza kodu: Kalorifer devresi sensöründe arıza olduğunu ifade eder. Bu kod genel olarak kış aylarında görülmektedir. Sorun çözümü için servise başvurmak gerekir.

E6 arıza kodu: Kombide sıcak suda sorun olduğunu anlatır. Bu kodun ekranda olduğu süre zarfında kullanıcının sıcak su alması imkansızdır. Çözüm için önce su basıncı kontrol edilmeli; su basıncı düşükse 1,5’e kadar getirilmelidir. Basınçta sorun yokken kombiden sıcak su alamamaya devam ediyorsanız sensörde arıza olma ihtimali söz konusudur. Servis ile görüşmeyi ihmal etmemelisiniz.

E10 arıza kodu: Kombideki mevcut su basıncının gereğinden fazla düşük olduğunu ifade eder. Kombiden yeterli verimin alınması için cihaza 1-2 bar arasında su basılması şarttır. İşlem sonrası cihaz normale döner.

E25-26 arıza kodu: Pompadaki arızayı ifade eder. Bu kod nedeni ile kullanıcı birkaç arızayı aynı anda yaşayabilir. Sıcak su akışı sorunlu olabilir, petekler çalışmayabilir, cihaz çalışırken aşırı gürültü yapabilir, Sebebi öğrenmek ve çözümünü sağlamak için en doğru yol yetkili servise başvurmaktır.

E35 arıza kodu: Kombi ateşleme denemesi yaptığında alev alamıyor demektir. Cihaz alev almadığından kombi çalışmaz. Yetkili servis ile sorunu çözüme kavuşturabilirsiniz.

E96 arıza kodu: Kombideki voltajda düşüklük olduğunu gösterir. Bu sebeple kullanıcı regülatör kullanmalıdır. Voltaj düzene girdiğinde kombi normale dönecektir.

Lambert Attivo Kombi Klima Arıza kodları

E1 arıza kodu: Yetersiz gaz girişini anlatır. Bu durumda ateşleme gerçekleştiremeyen cihazdan verim de sağlanamaz. Gaz grubunda veya ana kartta sorun yaşanıyor olabilir. Baymak servisinden yardım almanız gerekmektedir.

E2 arıza kodu: Kombinin çok ısınmadan dolayı devre dışı olduğunu ifade eder. Limit termostatta bir hasar meydana gelmiş olabilir. Bu şekilde kombiyi kullanmak mümkün değildir. Çözüm için Baymak kombi servisine başvurmanız gerekecektir.

E3 arıza kodu: Bacalı kombiler için baca sensöründe arıza olduğunu gösteren koddur. Ortamın ve kombinin ısısını ölçmeye yardımcı olan aparat işlevini kaybeder. Bu doğrultuda elektronik karta da bilgi yollanamamış olur. Servise başvurmak doğru bir çözümdür.

E5 arıza kodu: Tesisatı ısıtmaya yarayan sensörde bir hasar meydana geldiğini gösteren koddur. Bu kodu görürseniz, peteklerin ısıtma yaparken zorlandığını anlayabilirsiniz. Problemin ortadan kalkması için sensör değişimi yeterli olacaktır. Bu işlemi servis ile görüşerek yaptırabilirsiniz.

E6 arıza kodu: Cihazdan sıcak su alınamadığına işarettir. Çözüm için servisten yardım almanız doğru bir davranıştır.

E10 arıza kodu: Cihazdaki su basıncının düştüğünü gösteren koddur. Böyle durumlarda kombinize su basarak yaşanan arızadan kurtulabilirsiniz. Su basma işlemine su basıncı 1,5 bar olana kadar devam etmeniz gerekmektedir. Sonrasında arıza devam ediyorsa cihazı bir defa resetleyebilirsiniz. Bu işlem sonucunda kombi sorunsuz çalışacaktır.

E25 arıza kodu: Kombide oluşan aşırı ısınmayı ifade etmek için karşımıza çıkan koddur. Bu kod bize pompa sıkışması, Eşanjör kireçlenmesi, filtre tıkanması ya da 3 yollu vananın konum değiştirememesi gibi hataları vermektedir. Konu çözümü için servise başvurmalısınız.

E35 arıza kodu: Cihaz alev almıyorsa bu kod karşımıza çıkar. Bu gösterge ortaya çıktığında kombiye gaz girip girmediğine bakılmalısınız. Bunun için gaz vanalarının açık olduğuna emin olmalısınız. Gaz vanaları açık olduğu halde arıza varsa cihazı birkaç defa resetlemeniz gerekir. Sorun düzelmediyse ana kartta, iyonizasyonda, elektrotlarda ya da gaz valfinde arıza var demektir. Yetkili servis sorunu çözecektir.

Luna Kombi Klima Ağraza Kodları

E1 arıza kodu: kombiye gazın giremediğini gösteren koddur. Bu durumda kombinin gaz valfinde ya da ana kartında arıza olabilir. 2 parçadan birinde hasar olması kombiye gaz girişi sağlanamaması anlamına gelmektedir. Bu durumda kombi çalışmayacaktır. Kombi servisi ile iletişime geçmeniz gerekir.

E2 arıza kodu: Limit termostatın ya da aşırı ısınma termostatının arızalı olduğunu anlatan koddur. Bu arıza durumunda limit termostat cihazı direkt olarak bloke eder. Bu durumda kombi parçalarında sorun yaşandığını söylemek mümkündür. Bu arızaya sizlerin yapabileceği bir işlem yoktur. Servise başvurulması gerekmektedir.

E3 arıza kodu: Bacalı kombilerin baca sen söründeki arızayı gösteren koddur. Aynı şekilde kablolarda kopma olduğunda da ekranda bu kod görülmektedir. Baca sensoru kombi iç sıcaklığını ve ortam sıcaklığını ölçmeye yarayan sensordur. Ölçümleri elektronik karta da ileten bu parça arızalandığında cihaza dokunmamalı ve yetkili servis yardımı almalısınız.

E5 Arıza kodu: Tesisattaki sensöre bir problem yaşandığını gösterir. Bu arıza esnasında ekranda E5 kodu görülür. Böyle bir durumda sensör değişimi gerekeceğinden servis yardımı alınması yerinde olacaktır.

E6 arıza kodu: Sıcak su sen söründeki arızayı ifade eder. Sensör değişimi gerçekleşene kadar kombiden sıcak su alınamaz. Sensör değiştirmek için servise başvurmanız gerekir.

E10 arıza kodu: Kombideki basınç göstergesinde azalma olduğunu bir diğer ifade ile kombi su basıncının düştüğünü belirten koddur. Bu durum yaşandığında kombi doldurma musluğu açılmalı ve basınç 1,5 bar seviyesine gelene kadar cihaza su takviyesi yapılmalıdır. Sonrasında düzelme olmazsa cihazı bir defa resetlediğinizde kombi çalışmaya başlayacaktır.

E25 arıza kodu: Cihazın gerektiğinden fazla ısındığını anlatır. Kalorifer filtresi kirli, Eşanjör tıkalı, pompa sıkışıyor ya da 3 yollu vana konum değiştirmiyor olabilir. Yetkili servis yardımı almanız gerekir.

E35 arıza kodu: Kombinin alev oluştururken güçlük yaşadığını ifade eden koddur. Böyle durumlarda ateşlemede sorun olmamakla beraber alev oluşmaz ya da zor oluşur. Çözüm için Luna yetkili servisine başvurulması gerekir.

E80 arıza kodu: Kombideki ana kartta sorun olması halinde bu kod karşımıza çıkar. Baymak Luna kombi servisinden bu konuda yardım alabilirsiniz.

E97 arıza kodu: Daireye gelen elektrik voltajında düşüklük olduğunu gösterir. Bu gibi durumlarda regülatör denen voltaj düzenleyici cihaz edinilmelidir. Voltaj düzene girdiğinde kombi de düzelecektir.

E98-99 arıza kodu: Bu kodlar bizlere elektronik kartta bir sorun olduğunu ifade eder. Bu durumda cihaza dokunmadan servisle görüşmeniz gerekecektir.

Star Kombi Klima Arıza Kodları,

E10 arıza kodu: Daire sıcaklığını ana karta ileten sensordaki arızayı gösterir. Sensör görevini gerçekleştiremeyecektir. Bu yüzden Star kombi servisine başvurabilirsiniz.

E20 arıza kodu: Kombideki kalorifer sensöründe arıza yaşandığını gösteren koddur. Bu arıza durumunda peteklerden ısı alınamaz. Servisten yardım alınarak sorun çözülebilir.

E28 arıza kodu: Bacalı kombilerin sensöründe olan arızayı gösterir. Ortam ve kombi sıcaklığını ana karta ileten parça arızalanmış demektir. Servis ile iletişime geçilmelidir.

E50 arıza kodu: Sıcak su sensöründeki arızayı gösteren koddur. Bu arıza yalnızca sensör değiştirerek düzelir. Yetkili servis bu işlemi yapacaktır.

E110 arıza kodu: aşırı ısınma kodu hasar gördüğü ve sorun olduğu zaman bu arıza kodu belirir. Aşırı ısınma termostatı kombideki su çok fazla ısındığı zaman direkt cihazı bloke eder. Servisten yardım alınması gerekmektedir.

E119 arıza kodu: Kombide suyun azaldığını gösterir. Kombideki doldurma musluğunu açıp su basıncı 1,5 bar olana kadar su takviye etmelisiniz.

E125 arıza kodu: Cihazdaki pompanın kalorifer suyunu çeviremediğini işaret eden koddur. Çözümü kombi servisi ile yapılmalıdır.

E130 arıza kodu: Ortam sıcaklığını kombiye ileten baca sensöründe oluşan arızayı gösterir. Servise başvurup çözüm aramak gerekir.

E133 arıza kodu: Kombide ateşleme yapılamadığını ifade eder. Bunun asıl sebebi kombinin yanmak için gereken gazı alamıyor olmasıdır. Bu durumda gaz vanalarının açık ve gazın kesik olmadığına emin olunduktan sonra servise başvurmanız gerekir.

E151 arıza kodu: Kombi elektronik kartında arıza olduğunu gösteren koddur. Kombiye elektrik girişi sağlanamaması sebebi ile kombi çalışmaz. Kart değişimi veya tamiri için servis yardımı alınız.

E156 arıza kodu: Cihazın düşük voltaj yüzünden kapandığını gösteren koddur. Bu durumda voltaj düzenleme sağlayan regülatör kullanmanız gerekir. Bu ürüne servisinizle görüşerek sahip olabilirsiniz.

E160 arıza kodu: Fan motorundaki arızayı işaret eder. Bu kod belirdiğinde cihaz çalışmayı durdurabilir veya çalışma esnasında yüksek ses çıkarabilir. En kısa sürede servis yardımına başvurmanız gerekir.

E193 arıza kodu: Kalorifer tesisatında hava oluştuğunu gösteren koddur. Bu duruma ancak yetkili servisler müdahale edebilir.


BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Arcelik-Klima-Ariza-Kodlari

Genel Olarak Klima Arızaları Ve Nedenleri

Arcelik-Klima-Ariza-Kodlari Evimizde fazlasıyla konfor yaşamamızı sağlayan klimalar her teknolojik alet gibi zaman zaman arıza çıkarabilirler. …

Klima Sıcaklık Derecesi Nasıl Olmalıdır

Duvar Tipi Klima

Klima Sıcaklık Derecesi Nasıl Olmalıdır Duvar tipi klima modelleri, gerek ısıtma gerekse soğutmada üstün bir …

DemirDöküm Milenyum Plus F9 arızası Ve Çözümü

DemirDöküm Milenyum Plus F9 arızası Ve Çözümü

DemirDöküm Milenyum Plus F9 arızası Ve Çözümü DemirDöküm Millenium Plus Klimalarında genel olarak yaşanan F9 …

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Phasellus adipiscing amet, id, venenatis, odio Sed ut velit, dolor Aliquam lectus